Mennyi idős a gyermeke?
A matematika programmunk segíti a korai tanulóknak megismerni és megbírkózni a számokkal egy látványos módon a szines, mókás munkalapokkal és oktató támogatással.
Az oktatók arra ösztönzik a fiatal diákokat hogy egy figyelmeés és elmélkedő módon gondolkodjanak hogy ki tudják fejleszteni a a figyelemfelkeltésüket és jó tanulási gyakorlatokat készenálítva az iskolárra meg azon túl.
A matematika programunk meg engedélyezze a diákoknak, képességüktől fügegetlenűl hogy megbírkozzanak a matekkal magabiztosan, és ellenőrzi hogy minden lényeges tudás teljesen elsajátított mielőt továb lépnek.
A napi matek tanulmányával a diákok fel építik a folyékonyságot meg képességet a pozitív meg koncentrált megközelítéssel a tanuláshoz.
A matek programunk seíti a diákokat egy pozitív hozzáállást fejleszteni a matematikához, felismerni ha hiányzik bármilyen tudás a tanulási alapokba mielőtt elérik az iskolai szintet és azon túl.
A Kumoni oktatók támogtják a diákokat megérteni hogyan óldják meg a matekematikai problémákat maguknak miközben használnal példákat útmutatásra, ezzel meg engedélyezze nekik hogy őnálló, magabiztos tanulók akik nyiltak az új feladathoz a tanár függőség nélkül.
Kumon diákok a saját ütemükben haladnak előre, figyelmen kívűl a koruk meg iskolai jegyüket, és ezzel felajánjólja nekik a lehetőséget felfedezni számukra újjab matematikai számításokat a hivatalos iskolai tanterv előtt.
Mit fedez a matematika program?
Számolás
A 6A - 4A szinteken a diákok elkezdik a számokat megnevezni és ujjacskájukkal rájuk mutatni. Ez megtanítja nekik a számsor megértését. A diákok megtanulják felismerni, majd leírni a számokat. Ezen a szinten a feladatlapok sok-sok színes képet tartalmaznak valamint pontokat és számtáblákat a mennyiségek kifejezésére. A tanulók gyakorolják, hogy megértsék a képen látható pontsorozatokat, és megteremtsék a kapcsolatot a szám, a mennyiség és a számok értéke között. Amint a gyerekek készen állnak rá, a számok mennyisége fokozatosan növekszik. Először az 1–5-ig, majd a 10-ig majd 11–20-ig stb. terjedő számokkal foglalkoznak. Megtanulnak önállóan számolni egészen 100-ig és ekkor már 50-ig le is tudják írni őket.
Négy Művelet
A 3A-D szintek elmélyik tudásukat a számok egymás utáni sorrendjének megértésében. Ezt követően ismerik meg a fő műveletekkel: összeadással, kivonással, szorzással és osztással. Mindegyik számítási módot először kisebb, egyjegyű számok világában mutatják be, majd nagyobb és kétszámjegyű számokká növelik azt. A módszertani megközelítést fokozatosan kiterjesztik a fejben számolástól az írásos összeadásra és kivonásra, valamint a szorzásra és osztásra. Ezt kis lépésekben és olyan feladatok segítségével hajtják végre, amelyek megoldása részben fel van tüntetve, hogy segítsék a gyermekeket az önálló fejlődésben.
Törtek
Az E és az F szinten a tanulók megismerkednek a törtekkel való számolással. Példákon és bevezető feladatokon keresztül megtanulják a törtek összeadását, kivonását, szorzását és osztását. Önbizalmuk és gyorsaságuk növekedésével összetettebb feladatokkal is megbirkóznak. Megtanulják a megoldáshoz vezető lépések helyes sorrendjét, meghatározzák a legnagyobb közös osztót és a legkisebb közös többszöröst. A négy alapművelettel akár három törttel is dolgozhatnak. Ezek után elkezdenek tizedes törtekkel is foglalkozni.
Egyszerű Algebra
A G - I szintek lehetővé teszik a tanulók számára, hogy önállóan megismerjék a pozitív és negatív számokat, a négy alapműveletből, valamint az algebrai kifejezésekből álló egyenleteket. A tanulókat arra ösztönzik, hogy írják le a probléma megoldására tett lépéseket, amíg jól meg nem ismerik az eljárást. Az algebrai összetettség növekszik: A tanulók monomonokkal, majd polinomokkal végzett műveleteken dolgoznak, majd a faktorizáció, a négyzetgyök, a másodfokú egyenletek és a függvények, valamint a Pythagoras tétele felé fordulnak. A tanulók a közbenső lépések felírásával fejlesztik a feladatok pontos megoldásának képességét.
Functions
A J szint teljes mértékben fejleszti a tanulók algebrai képességeit, mielőtt továbblépnének a következő szintű azonosságok alapvető jellemzőire. A tanulók fokozatosan megismerik az azonosságokat azáltal, hogy egyre bonyolultabb feladatokkal foglalkoznak. Ezután a logaritmusok, határértékek, differenciálás és integráció felé fordulnak. A tanulók ezután kifejlesztik készségeiket a trigonometrikus függvényekkel és az egyenes és kör egyenleteivel kapcsolatban.
Számítás
Az N és O szint a határértékek megértésének elmélyítése után biztosítja a tanulóknak az összetettebb integrál és differenciálegyenletek kezeléséhez szükséges készségeket. A gyerekek matematikai program során elsajátított képességei abban csúcsodnak ki, hogy képesek magasabb matematikai feladatokat megoldani a korábban elsajátított számolás és a grafikonok megértése alapján. Most már megszerezték az önálló tanulás útján történő előrehaladáshoz szükséges összes készséget, mivel hozzászoktak példák, tanácsok és megoldókönyvek felhasználásával megérteni és feldolgozni a bonyolult matematikai tartalmat.
Hogyan Működik a Kumon?
Minden diák részt vesz a felmérésbe a Kumon élményük elején hogy azonosítani lehessen a jelenlegi képességüket. A hozzarendelt feladat ekkor meg van adva a képességükhöz megfelelően, fügetlenűl a korukhoz vagy iskolai évfolyamukhoz azért hogy pontosan tudjanak arra figyelni hogy aszt fejlesszék amiből a legnagyobb hasznát vehetik.
30 Perc Kumonnál
A diákok részt vesz az óráján, vagy online vagy a köpontba annak bíztosítása érdekébe hogy az oktató tudja a diáknak az őnálló tanulási meg akadémiai képességeit fejleszteni.
Napi házifeladat meg van telyesítve, munkalapokkal megjelőlve és kijavításokkal telyesítve az óra előt, a gyerekekel készen álva tanulni.
A diákok telyesítik a munkát amit az oktatő előálít specifikusan fejleszteni a képességüket és ellenőrizni hogy előrehaladnak őnállóan.
Az oktatók megfigyelik a diákok előrehaladását meg jólétét és szükségszerint utasítani.
Egy felnőttnek kéne jelölnie a munkalapokat és a diák rögtön telyesíti a kijavításokat a tanulást segíteni.
Fontos hogy minden eggyes diák befejezze az órát sikerélménnyel és motivációval a következő kihivásra.
A Kumon Módszer
+
+
=